FC Urban & Homefans sluiten partnership

Official Partnership Announcement – 03.02.2021

FC Urban en Homefans zijn verheugd hun krachten te bundelen en hun samenwerking aan te kondigen. Het stelt beide startups in staat om hun aangesloten publiek aan te boren en hun value proposition te complimenteren: om de beste digitale en fysieke ervaringen te bieden, om hierbij samen te komen en deel te nemen aan een community van voetballiefhebbers die bijeen komen om de sport te beoefenen op de beste locaties in de wereld. Al met al zullen beide communities hiervan profiteren en toegang krijgen tot exclusieve voordelen en inhoud.

 

Homefans is de eerste go-to sportmarktplaats die meer dan 350 ervaringen biedt onder leiding van de local hosts en in samenwerking met professionele clubs en organisaties op 4 continenten. Hun doel is om sportfans over de hele wereld met elkaar te verbinden binnen één eenvoudig concept: de liefde voor voetbal delen door de beste herinneringen te maken en te bezorgen via het gevarieerde aanbod aan ervaringen, onder leiding van lokale of professionele clubs. Van Buenos Aires tot Miami, van Glasgow tot Belgrado en verder.

Het unieke Homefans-marktplaatsmodel omvat de fanervaring in het hart van zijn value proposition, en een van de meest lonende ervaringen is om door middel van de bal contact te maken met gelijkgestemde mensen. De historische locaties van FC Urban zullen aan de markt worden toegevoegd, zodat de Homefans-gemeenschap ervoor kan kiezen om hieraan deel te nemen.

Ook krijgt de FC Urban-gemeenschap unieke toegang tot het portfolio van fysieke en virtuele ervaringen, evenals de onlangs gelanceerde Homefans Shop met extraatjes en beloningen exclusief voor leden. Ten slotte zullen beide bedrijven de beste verhalen uit de community halen en een gezamenlijk format voor het maken van inhoud ontwikkelen om hun verhalen op hun kanalen te versterken.

Het delen van onze communities zal helpen meer mensen van elke voetbalgemeenschap over de hele wereld verbinden, wat echt een opwindend vooruitzicht is. Dit is waar voetbal over moet gaan en om een extra platform te hebben om deze ervaringen op te delen is iets om naar uit te kijken!

Official Statements

FC Urban UK Manager, Ashley Skellington:

“Ik ben verheugd dat FC Urban een partnership met Homefans is aangegaan. We delen dezelfde waarden met betrekking tot het belang van voetbal en de community in de samenleving. Dit partnership moet FC Urban en Homefans in staat stellen te blijven groeien en het pure concept te verspreiden dat is voetbal en alle prachtige dingen eromheen!”. 

Homefans Founder Daniel Velásquez :

“Homefans is er altijd op gebrand om communities van voetballiefhebbers en actieve spelers van de sport aan te boren. Wij geloven dat er grote overeenkomsten zijn tussen onze bestaande community en die van FC Urban. We zijn verheugd om dit partnership aan te kondigen om een completere serviceportfolio aan beide communities aan te bieden. Ik weet zeker dat ze ervan zullen genieten! “

Houd de sociale kanalen van beide bedrijven in de gaten voor toekomstige ontwikkelingen. 

Social links 

Homefans LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/homefans 

Homefans Instagram: https://www.instagram.com/homefans/ 

Homefans Facebook: https://www.facebook.com/homefanssupport/

Marketplace: https://homefans.net

Shop: https://shop.homefans.net

Corporate video: https://vimeo.com/470122948

Virtual Tours video: https://vimeo.com/501697088